MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 3 november 2016

Helsingborg by night

För några helger sen så hade jag fixat barnvakt.
Bokat hotell i Helsingborg och även en konsert liknande upplevelse.

Vi checkade in på en svit på hotell Marina Plaza i Helsingborg, vi bodde där för fyra år sen när vi väntade Alma. 
Ett fint hotell, denna gången hade de ett special erbjudande på svit så det blev billigare än att bo i ett vanligt rum.
Rummet var fint, dock lite kallt, vi hade värmen på 25 grader men det hjälpte inte, tur där fanns tjocka täcken.

Sen begav vi oss mot Helsingbors Arena för att se på Rock of 80´s.

Det var fantastiskt bra, slutade dock lite snopet utan extranummer för att pyrotekniken satte igång brandlarmet. Så vi fick utrymma, men det var en trevlig kväll.

När vi gick hem så njöt vi av utsikten av detta.
Kärnan by night!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar