MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 17 augusti 2013

Amningshjärna eller bara trög?!

I bland blir jag rädd för mig själv.

Hjärnan fungerar verkligen inte alls just nu!
Känner mig korkad och nästan svimfärdig ofta, undra om det kan vara den nya maten jag äter?

Jag ska berätta:
I torsdags skulle jag köra och handla lite mjölkfria produkter, yoghurten från Oatly gick absolut inte att äta. Så jag skulle se om de hade ett annat märke som jag köpt tidigare.

Skulle skynda mig så jag var hemma igen tills lilla dottern skulle lägga sig.

In i bilen och iväg.

Kommer fram, skönt inte så mycket folk.
Tar min kundvagn och går in, kommer fram och ska ta min skanner. Det är då jag märker att jag inte har någon plånbok med mig.
Nu tänker ni hur kan hon inte märka det?
Jo, jag har en sån liten plåtbörs som man har korten i, jag kände när jag körde att jag hade något i fickan så jag tog väl för givet att det var den. Men det var en massa rabattkuponger.

Så det var bara att köra hem igen, orkade inte köra tillbaka mer den kvällen.

Så i går skulle jag köra igen, maken är sen hem från jobbet men jag kommer iväg efter middagen.
Denna gången kör jag till samma butik fast inne i Halmstad för omväxlingens skull.

Handlingen går bra och jag får tag på allt jag ska ha, hittar till och med mjölk- och sojafri choklad! ;)
Kommer till kassan, då blir det avstämning.
Tur att jag inte hade storhandlat, hade faktiskt bara två påsar varav en var full av frukt och grönsaker.

När jag står där och lägger upp mina varor på bandet, så säger någon.
Saknar du ditt bankkort?
Eh!
Det är då jag märker att det är borta.

Det sitter kvar i den andra apparaten!!!!

Herre gud!

Tänk om jag genomfört köpet där och sen bara gått utan mitt kort.

Kunde blivit kul.

Det är illa nu, hoppas det rättar till sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar