MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 17 februari 2015

Arla morgon!

Jag har nu efter ett allt för långt uppehåll pga förkylning äntligen kommit igång med löpningen igen.

Man får ju börja om från början igen när man haft ett långt uppehåll.

Det finns en app jag följer när jag joggar.
Man kommer igång med löpning och efter ca 8 veckor så springer man 5 km utan problem.
Jag hade närmar mig milen sist innan uppehållet men nu har jag bakat tillbaka till v 3.
Ett program som är denna vecka 28 minuter och görs i intervaller.

Jag tycker det är ett bra sätt för att komma igång, det passar mig.
Man väntar på att höra rösten som säger till mig vad jag ska göra.

Har sprungit ca 4 gånger nu på kost tid.
Men i morse ställde jag klockan på 05 och gick upp då och begav mig på en tur innan jobbet.

Det var tufft när klockan ringde men skönt när man kom ut och sen när det var klart
Framför allt när man ska vara inne på jobbet en hel dag,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar