MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 9 februari 2015

Ibland är livet extra tungt!

I dag fick jag lite vårkänslor, solen sken och den värmde faktiskt lite fast det inte var mer än några enstaka plus grader.

Så jag tog fram cykel och kärra ur förrådet, pumpade och lastade i de två yngsta.
Den stora var redan i skolan.

Och så iväg, men i dag gick det tungt!!!
Tyckte jag hade fått oerhört dålig kondis och ork.

Visst jag har varit förkyld länge och inte sprungit på några månader, men vi promenerar ju ändå med hunden och jag kunde inte riktigt minnas att det var så jobbigt förr.


Jaja, jag kom fram till slut med mjölksyran från h**l!!

Det är då jag ser det, punka på kärran!!!!

Det var inte konstigt det gick tungt.
Hem gick det lättare för då hade jag ingen last i vagnen så då rullade den bättre.

Så nu blir det att köpa ny slang till kärran så vi kan fortsätta cykla de dagar jag jobbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar