MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 4 april 2015

En dag på stranden!

I går var det fint väder fast det var lite kallt i vinden, men vi spenderade nästan hela dagen ute.
Det räfsades rabatter, klipptes ner bärbuskar och tvättades bilar. 
Blev en bra dag som även besöktes av påskharen.
Det gillade ju barnen!

I dag är det också en fin påskdag så vi beslutade att köra en sväng till stranden, först en promenad i skogen och sen ner till havet, så hunden och barnen kunde rasta av sig riktigt.
Äldsta dottern skrev så fint i sanden! 

Maken och barnen ska köra till sin familj och fira påsk och jag ska bege mig till jobbet.
Hoppas vi får en fin påsk på jobb.

Vi har beställt mat så jag hoppas vi får njuta lite.
Jag ska köra och hämta den nu innan jobb så jag hoppas jag hittar dit!

Jag hoppas ni andra njuter av vädret och solen och av varandra. 
Man ska vara glad och tacksam för varje dag man har, man vet aldrig när det tar slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar