MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 4 augusti 2015

Men ner som en pannkaka

Ja, i dag var det verkligen tillbaka till verkligheten och det var rejält!

Vi hade en läkartid här hon vår vanliga Dr i dag och även för sondbyte.
Jag hade med mig brevet från igår och det fick dr när jag kom.

Först undrade han varför vi hade varit där, det var nog inte så populärt att jag hade skrevet en egenvårdremiss. Men det har man rätt till så jag bryr mig inte om det.

Sen öppnade han brevet och läste det, hånskrattade lite och sa, ja det är ju så att denna Dr som skrevet brevet är väldigt forskningsinriktad. Så han trodde inte alls på hennes teori.
Han kunde nästan inte ens tänka tanken att det kunde vara som hon skrev.
Jag fick nästan böna och be för att han skulle ta proverna.

Men han skulle i alla fall skicka svaret till henne så får vi se vad som händer. Men han verkade inte var intresserad av att göra de fortsatt kontrollerna som hon ville ha gjort.

Man blir ju så j***a besviken, så är man tillbaka på ruta ett igen!!

Sondbytet gick inte heller bra hon skrek och var helt förtvivlad, dosen på sederingen var minskad lite, men det var nog lite mycket för nu verkade hon nästan inte ha någon effekt alls.

Han vill att sonden ska sitta tills vi har varit på en ätskola som vi ska till i gbg, men vi har två månaders väntetid dit.

Hur mycket ska man orka som förälder och som barn känner jag lite.
Snart drar jag sonden och låter henne vara utan och så får det gå som det går.

Usch så besviken jag är i dag!!!

En riktig rövdag!!!

Hoppas jag får något besked på vad proverna visar vid nästa sondbyte. Men det får jag säker inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar