MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 22 december 2015

Helvetesjävlasatan!!!!!!

Mmm, så känns det just nu.
Jag har beställt kläder från ett nätföretag.
Hoppades att de skulle hinna komma innan jul, i går fick jag äntligen sms om att det fanns att hämta.

Åker dit med alla tre barnen passar på att handla i en affär jag inte brukar handla i.
Betalar och byter kassa för att kunna få ut paketet.

Men se det gick inte för där stod fel efternamn.
Där stod mitt efternamn som ogift på paketet och det stämde ju inte med efternamnet på körkortet, så då kunde de inte lämna ut det.

SATAN!!!!!

Ringde till företaget men de kunde inte göra något utan paketet får gå i retur till dem så får de skicka ut det igen.

Typiskt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar