MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 14 juli 2016

Semester

Jaha, då har man semester.
Tre hela veckor!!
Fantastiskt va?

Jodå, jag ska inte klaga, jag kunde fått fyra men då fick man ha från vecka 23 eller efter vecka 32.
Och det vill man ju gärna, barnen är inte lediga och ingen annan heller så det hade ju varit perfekt.
Eller inte!!

Så det blir tre nu och en vecka lite senare.

Men vad gör väl det, vädret är som det är och barnen bråkar från morgon till kväll. Det räcker de tittar på varandra så är de igång!
Härligt.



En kväll när jag var ute och rastade hunden, så himlen ut så här, jag tänkte att det är nog bäst att vända hem igen.

Tur var det för en bit på vägen började det droppa så vi fick jogga lite, eftersom hunden älskar att springa! 

Precis när vi kom hem så öppnade hela himlen sig, tur vi han innanför dörren.

Semester innebär, långa promenader med hunden och än så länge har jag hunnit med två pass träning också förutom det jag gör hemma. Duktig va?
Jag håller ju på med ett projekt med mig själv, kan berätta mer om det sen, men det innefattar en del träning.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar