MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 14 juli 2016

Detta lilla liv


Lilla Alma har börjat att hon ska sova i min säng, vi har en kudde i mitten av sängen och hon tror till och med att det är hennes.
I går kväll tvärvägrade hon sova i sin egen säng.
Mamma, jag vill sova i din säng, säger hon då.

Ja, hur kan man motstå detta lilla livet när hon ber så snällt?



Hon är väl i någon form av fas när hon behöver närhet, jag vet inte. Jag tänker inte luska i det.
Vi har testat bära upp henne i sin egen säng efter att hon somnat, ibland sover hon hela natten, men ibland vaknar hon efter någon timme och skriker efter mig. 
Ska man upp och jobba är man glad om man slipper bli väckt mer än nödvändigt om nätterna.

Vi får se hur det går framöver, vi får ta en kväll och natt åt gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar