MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 6 augusti 2016

Man måste bada!

Är det sommar, semester och sommarlov så måste man bada.
Det har vi gjort alla dagar det har varit väder till det.
Ja, det är ju inte jätte många dagar men det var väl en vecka när vi kunde åka dit nästan varje dag.

Det är mysigt, inga krav och inga tider att passa utan man bara myser, badar och fikar.
Den lilla hönan älskar ju att bada!!!

Hon frågar varje dag efter simskola och när vi kan åka och bada.

Hon gick även på toa på badet när det behövdes, men inte hemma.
Nä, jag kissar bara på Veingebadet svarar hon när man frågar henne.

Haha!!

Men det är ju i alla fall på gång. Jag känner ingen panik, vill hon inte så vill hon inte. Hon har varit med om tillräckligt i sitt lilla liv så hon får ta det när det kommer.

Det är samma med hennes napp. Vi var hos tandläkaren och hon kommenterade inte att hon har napp. Jag har även läst att för just barn som inte äter själva så är det bra om de suger på napp för de stimulerar munhålan med nappen. Så hon får ha den så länge.
Kanske inte tills hon är  men ett år till i alla fall om hon själv vill.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar