MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 6 augusti 2016

Hjärndagarna!

I slutet av Juli så var det Hjärndagarna i lilla byn Eldsberga. Det samlas in pengar till forskningen för Parkinson och Stroke.
Det är mataffären i byn som fixar detta. Jag tror det är tredje året som det görs. 
Det är tivoli, karuseller och musik.



Amy Daimond var där och sjöng. Barnen har ju sett henne på TV, hon har ett barnprogram som heter Bulldog som de brukar se.
Så det blev autograf och foto med henne.



Senare på kvällen var det Timotej som var där och sjöng så var jag och de stora tjejerna där och tittade.

På söndagen så var det stafett. Vi hade två lag från förskolan/skolan. Maken var med och sprang. De skulle springa 
2,5 km var och de var 4 st i varje lag. 

Det hade gått väldigt bra för båda lagen. 
Rolig ide. 

Vi hoppas han fick in mycket pengar till forskningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar