MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 29 september 2016

Bio

Vi fick frågan i slutet av augusti om jag och tjejerna ville med på bio.
Barnen hade frågat innan men hela helgen var fullbokat och jag var trött och sliten så jag orkade inte.
Men så när min vän frågade om vi ville med så var det svårt att tacka ner.

Så det blev Hitta Doris på bio för alla tre och jag.

Alma hade aldrig varit på bio så hon tyckte det var väldigt spännande.


Popcorn måste man ju ha när det är bio.



Filmen var i 3D så man fick ha snygga glasögon på sig. Det var lite svårt för Alma för hennes huvud var för litet, eller glasögonen var för stora. Tyvärr fanns de bara i en storlek.


Men hon var nöjd ändå, det fanns ju popcorn.



Filmen var bra, tyvärr var den lite för lång när man är tre år, men hon klarade det bra, tröttnade lite mot slutet bara. De stora gillade den mycket.
Mysigt att göra något sånt.
Tack L för att du frågade om vi ville med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar