MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 29 september 2016

Liseberg

Vi överraskade barnen med en tripp till Liseberg en Fredag efter skolan börjat.
De slutar 13.10 så vi hämtade dem då och sen begav vi oss.

De öppnade 15 på Liseberg så det var perfekt.

Det regnade lite när vi kom men vi var förberedda med regnkläder så det gjorde inget.


Lilla hönan och jag höll och i kanin landet. Hon älskade att åka karuseller, härligt att se henne så glad.
De stora var med pappa och åkte de stora karusellerna, perfekt när man kan dela upp det. 


Dessa flygplan fanns i kanin landet och Alma skrattade så hjärtligt när hon åkte dem, de gick lugnt och fint rakt fram till de vände då gick det fort, det var då hon skrattade högt!!



Ännu en mysig dag för hela familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar