MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 9 september 2013

Hur gick det då med mjölken?

Hur gick det då med mjölken?
Ja, det kan man fråga sig?

Hon fick helt mjölkfritt i två veckor, sen var ersättningen slut.
Jag märkte ingen jätte stor skillnad, ev var hon lite bättre i magen men den var ändå inte hundra.

Så när ersättningen var slut ringde jag BVC och frågade om jag skulle fortsätta, för då fick jag köpa en burk ersättning till och den kostade 230:-
Var ju sådär sugen på det.

Hon tyckte jag kunde gå tillbaka och ge henne mjölk så fick vi se vad som hände.

Så det har vi gjort nu, hon får vanlig mat igen.
Mjölkfri välling har vi haft kvar så den har hon fått på dagarna och sen vanlig välling till natten.
Nu är havremjölken slut så nu får hon vanlig välling på dagen också from i dag.

Skönt att det inte var det, då kanske allt kämpande med amningen i början ändå hjälpte!

På onsdag när hon blir 8 månader är det dax för att väga och mäta henne, ska bli spännande att se hur det står till nu.

Hon kryper, tar sig från sittande till liggande och har även en gång lyckats ta sig från liggande till sittande.
Kommer man på henne när hon är vid TV-bänken och trycker på knapparna, så säger man:
-AJA BAJA!
Åh, då sprätter hela hennes kropp och hon skrattar. Haha!
Busunge!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar