MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 9 september 2013

Möhippa!

Förra lördagen var det dax för möhippa!
Den blivande bruden är en mycket god vän till mig och min fd svägerska.

Vi hade en toppen dag, den innehöll både det ena och det andra.
Den blivande bruden skulle ta blodtryck på personer och på så sätt få lite pengar.
Vi var även på pole dance!
Haha!
Det var verkligen så mycket svårare än vad man trodde att det skulle vara och jobbigt var det.
Kan säga att man hade träningsvärk dagen efter.
Och blåmärke!!!

Oj, som jag såg och ser ut om benen, man kan tro att vi gick en kickboxnings match i stället.

Men det var en trevlig dag.

Hoppas den blivande bruden var nöjd.
Till helgen vankas det bröllop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar