MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 10 september 2013

Önskan!

Mellersta dottern har en önskan!
Hon vill ha hår långt som Rapuncel!

Lite svårt när man nästan inte har något hår alls!

Hon har ständigt en filt, handduk eller något annat på huvudet.
I går när hon klädde av sig märkte hon att man även kunde ha en tröja på huvudet.

Sen går hon omkring och låtsas att det är hennes hår och att hon heter Rapuncel.

Jag vet inte men jag tycker mig känna igen detta beteende någonstans ifrån.

Undrar om det är något ärftligt?

Haha!

Men på min tid var det ett brunblommigt nattlinne som gällde.
Jag hade tofsar, gummiband och flätor.

Jag vet ju att hon kommer få hår så småningom.
Frisören sa att det är oftast de som får hår sent som får mycket och tjockt hår.
Det kan ju stämma på mig i alla fall.

1 kommentar: