MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 13 februari 2014

Prover!

För ett par veckor sen skulle vi ta prover på yngsta dottern, för att utesluta gluten intolerans och sköldkörtel rubbningar. 
För att se att det inte var något av detta som gör att hon inte växer som hon ska.
Barnmottagningen ringde mig och behövde flyttat tiden så då passade jag på att fråga om provet skulle tas kapillärt eller venöst.
Eftersom jag hade Emla hemma och det var rätt många prover som skulle tas, så bestämde vi att jag skulle Emla hemma så gick det lite fortare.
Provtagningen gick bra, det hon tyckte var värst var att bli fasthållen.

Där var inget på proverna utan det är diagnostiserat som medfödd litenhet.
Vi får väl hoppas hon växer på sig lite snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar