MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 13 februari 2014

She did it again!

För två veckor sen så var barnen hemma från dagis.
Den äldsta dottern hade haft ett migränanfall, men eftersom hon kräkts så mycket så tyckte jag det var bäst att ha henne hemma.
För säkerhets skull, så det inte var magsjuka.

Så vi beslutade att ta en snabb tur till Ikea, lite saker som skulle införskaffas till vårt nya sovrum.

Det var dåligt väder så jag ville inte att hunden skulle vara i buren, fall i fall vi blev stående i en bilkö.
Så jag rensade upp allt och stängde till så hon kunde vara i köket och hallen.
Vi var borta ca 2,5 timme.

Kommer hem och möts av detta...............................

Kul har hon ju haft.
Hon har lyckats få upp dörren till sovrummet och där inne låg en rulle med skumgummi, sånt man har under när man lägger klick golv.

En hel sån rulle har hon strimlat i bitar!!

Kan säga att detta var den lilla delen av det.

Hur hon fått upp dörren in dit vet jag inte. För jag vet att jag stängde den.

Tur hon inte fick tag på en tapetremsa eller något annat kul som hade förstört hela rummet.

Detta gick ju och städa upp och vi skulle inte ha det till golvet.

Busig är hon men än så länge har hon inte förstört något dyrt som möbler och inredning.
Man får väl vara glad för det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar