MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 12 augusti 2014

Snart är sommarlovet slut!

Ja, snart är sommarlovet slut.
Det har varit långt, härligt, varmt och skönt.
Det har bestått av massor av bad och sol!
Precis som det ska vara.

Hoppas barnen haft det mysigt men jag tror det.

I går tog vi den sista chansen att åka till Hembygdsparken i Ängelholm.
Vi brukar vara där ett par gånger på sommaren. Tycker det är så mysigt att gå där.

Lilla Alma gillade djuren jätte mycket.

Vi såg även Findus och Pettson, det var sista dagen de gick så det var tur vi han.
Har tänkte hela sommaren att nu måste vi åka dit, men det har alltid varit något som kommit i mellan.

Men nu så kom vi iväg, såg sista föreställningen för i år.
Den var väldigt bra, en av de bästa faktiskt.

Efter så gick vi och lekte på lekplatsen, där fanns en tjej som gjorde ansiktsmålningar så det fick det ju bli.

Söta blev de, en liten regnbåge och en tiger.
De var nöjda i alla fall.

Är inne på sista veckan av ledighet sen är det tillbaka till vardag med jobb, dagis och skola. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar