MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 25 augusti 2014

Helgen!

Helgen som gick bjöd på en tur till Ikea, där det införskaffades en ny matta till hallen.
Den andra blev aldrig bra, den trasade sig i hörnen och såg allmänt risig ut.
Men denna blev bra, än så länge i alla fall.

Sen blev det överraskningskalas för min morfar som fyllt 85 år i veckan.
Han ville inte ha något så han visste inget, men vi dök upp en efter en, jag tror han tyckte det var trevligt.
Mamma hade fixat smörgåstårta och jag hade bakat kladdkaka.
God mat och fika.
Trevligt att träffa alla också, min moster som jag inte träffat på många många år var också där med sin man.
Det var trevligt att se dem.

I går blev det en tur till Halmstad Arena och Titanic utställningen, det var mycket intressant, men där var jätte mycket folk, vi fick stå i kö i över 1 timme innan vi ens kom in på utställningen.
Sen tog det ca 90 minuter där inne, barnen var jätte duktiga.

Så det har varit en bra helg.

Men nu är det ny vecka och många arbetsdagar framför mig, jobbar flera helger på rad pga att jag bytt turer.
Men det ska väl gå det också.

Nu ska vi snart iväg på ny utvecklingsbedömning för lillan, även väga och mäta, får väl se om hon gått upp något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar