MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 24 mars 2015

Göteborg!

Förra torsdagen var det dax för Göteborg med hunden igen, jag var och lämnade henne 07,30 så det blev en tidig färd hemifrån.

Jag lämnade av henne och fick besked att de skulle höra av sig senast 16 för besked.

Så jag begav mig in mot stan, en fin vän från jobbet kom upp och höll mig sällskap i storstan.
Så gulligt av henne skönt att slippa gå där ensam en hel dag, vad skulle jag då gjort?

Jag satt och väntade på henne på centralstationen, kan säga att jag tillhörde verkligen minoriteten där med mitt blonda hår och mina gröna ögon. Kände mig lite ensam där jag satt på en bänk.

När hon kom så gick vi och käkade frukost, mysigt och bara kunna strosa omkring utan några planer.

Kl 11 ringde veterinären och frågade om de skulle gå in med titthål och leta efter felet och om de hittade något åtgärda eller om vi skulle börja med en kortisonspruta och utvärdera den om 2 veckor för att vara säkra på vad det är som fattas henne. 

Så vi kom överens om det sista alternativet, då sa han att hon kommer vara färdig strax efter lunch.

Ok, då fick jag lite dåligt samvete som asat dit min vän och sen blev det inte så länge ändå.

Men det blev hela dagen, efter 16 fick jag ringa och efterlysa hunden, de hade fått in ett akutfall som de fått ta emellan så därför blev det så sent.

Jag var och hämtade henne runt 17 tiden, hon var trött och groggy, så det var bara att le ut henne i bilen.
Han med ett litet besök i tygaffären innan jag lämnade storstan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar