MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 17 mars 2015

Sjukstuga igen!

Ja, varför inte. Nu när allt annat är piss så kan det väl lika bra fortsätta så.
Jag blev förkyld förra veckan men det var ändå ok, blev lite värre framåt helgen då det blev jobbigt med rösten också.
Sen i söndags blev Alma sjuk. fick feber.
Hon är fortfarande sjuk och i går insjuknade även Thea.

Så det blev att vaba i dag.

Ringde barnkliniken i går för att höra om det är inplanerat någon tid för Alma för inläggning och sondsättning.
Det var det inte i början av April trodde hon som var ansvarig för planeringen.
Men sen när hon fick höra att Alma är sjuk så kan hon inte boka in henne alls.
Man får inte vara sjuk framför allt inte ha feber när man ska ligga på den avdelningen.

Så jag skulle höra av mig så fort hon är feberfri så skulle hon planera in en datum till oss.

Tur jag bara jobbade i dag denna veckan, sen är jag ledig ända fram till helgen, så jag behöver ju inte vaba så många dagar.
Hoppas bara att Julie inte också blir sjuk så ja måste vara hemma nästa vecka också.
Men vi tar en dag i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar