MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 4 januari 2016

Dessa dragkedjor!

Dragkedjor i denna familjen är helt hopplöst.
På mina jackor går de alltid sönder, så även på barnens.
Jag köper ofta både till mig själv och barnen på typ Gekås.
Men det går inte längre.

Jag fick byta ut min vinterjacka för ett par veckor sen för att dragkedjan inte håller.

I går skulle vi åka till skogen hela familjen med hunden.
Ja, då märker vi att mellan dotterns dragkedja i overallen inte håller ihop.
Jag testar med att trycka ihop den lite, men det är på samma ställe hela tiden där den delar sig.

Så det var bara att bege sig för att leta ny overall i stället.
Jag beslutade mig för att testa kvalitet, se om det är värt pengarna, jag hoppas verkligen den håller mer än en säsong.

I kassan säger killen, ja de känner väl till extend size?
Nä.

Jo, då är det så att på detta märket så när overallen krymper så finns det en tråd i ärmar och i benen man kan sprätta upp så blir overallen en hel storlek till!!


Hur fiffigt är inte detta?
Varför gör inte fler så?

Om den nu håller framför allt dragkedjan så är den ju värd pengarna eftersom den går att ha i olika storlekar. Då kanske till och med alla tre barnen kan ärva den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar