MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 26 januari 2016

Börjat jobba!

Det märks att jag har börjat jobba igen.
Då blir mitt bloggande lite mer sporadiskt.

I går morse fick maken börja tidigt och eftersom det inte bestämdes förrän i fredags så han jag inte meddela dagis att barnen behövde komma extra tidigt.

Så vi fick vara där när de öppnade 06,30.

Så upp med barnen, på med overaller och iväg.

När jag står och hjälper Alma med overall och skor, så klappar hon mig på kinden och säger:
-Var ska vi åka mamma?

Så gulligt, hjärtat smälter ju.

Man asar upp de stackars liven i ottan och sen stressar man livet ur sig själv för att hinna.

Men så är ju livet, stress, stress och stress.
Jagar timmar, minuter och sekunder.
Som om det kommer ha någon betydelse den dagen man dör om man tar det lugnt i ställer för att ha stressat sig igenom livet.

Måste försöka bli bättre på att ta det lugnt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar