MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 23 november 2010

En liten paus!

Ja som ni märkt har jag tagit en liten paus från bloggandet ett tag, men nu är energin tillbaka och jag hoppas komma igång igen.

Jag fick min önskan uppfylld och begav mig till Ullared Fredagen den 12:e November.
Jag åkte strax efter lunch.
Jag säger bara som så att det var mer än jag som var där!
Huga med folk där var, men eftersom jag var ensam så kunde jag gå där i lugnan ro och behövde inte stressa upp mig.

Men jag gillade inte deras ombyggnad!
Ja att de byggt ut barn och dam avdelningen var väl bra för där är ju alltid mycket folk.

Men vad tänkte de när de la de efter varandra och i slutet av detta lägger vi trappan ner från tredje våningen.

Smart mycket smart eller inte!

Ja jag vet att det är en affärside, men det hade varit bättre om de spridit ut det lite så inte allt folk samlas på ett ställe och ingen kommer varken fram eller tillbaka.

Jaja slut gnäll!
Jag fick ju handlat i alla fall.
Skulle dock haft en jacka till den lilla men det fanns ej så det fick jag köpa på Kappahl.

Annars rullar dagarna på, i Lördags var vi på kalkon middag hos världens bästa Liisa.
Hon är bara så underbar och lagar otroligt god mat.

Mina föräldrar var här och passade barnen.
De har inte träffat den lilla så mycket så hon var lite fundersam.
Det hade väl gått sådär.
Det går ju bra med den stora för hon är van vid dem men den lilla hade inte velat sova.
Inte ens i vagnen som hon alltid sover i annars.

De ska passa dem igen den 17:e december när vi ska på julbord med maken jobb.

Men de kommer träffa henne mycket innan dess så jag hoppas det går bättre då.

I dag ska jag äntligen till sjukhuset igen med mitt äckliga finger.
Ortoped mottagningen, bedömning och förhoppningsvis operation.
Håll tummarna att de tar bort det nu för jag vill inte ha den äckliga bölden kvar.

Uppföljning kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar