MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 2 november 2010

Höst

Ja hösten har infunnit sig ordentligt!
Här händer inte så mycket, livet går sin lilla gång.

I helgen var maken och hjälpte till hos sin pappa, det skulle bäras in en bänkskiva i sten till deras nya kök.
En skiva vägde väl sådär 150kg och det var mer än en som skulle in, så då ryckte den starke sonen ut.

Han skulle dock ha med sig en kökssoffa hem som vi ska få av dem. Jag påminde honom innan han åkte, men tror ni att han kom i håg det?
NEJ! NEJ! NEJ!
Han är helt makalös ibland.

I går skickade jag ett sms till hans jobb att han skulle skriva upp att han skulle sluta tidigare den 23:e för jag ska operera bort något äckligt på mitt finger.
Frågade honom när han kom hem om han fått det.
Ja det hade han men han hade raderat det direkt och sen ändå glömt skriva upp det.

Jaja det är inte mitt problem han måste ändå sluta tidigare den dagen.
Har fått en polikliniska operations tid för ett pyogent granulom på mitt ena finger.
Ni får själv googla vad det är, men det är det där konstiga som drabbar barnmorskor och slaktare.
Jag hoppas verkligen att de tar bort det.

I dag blev det en promenad på förmiddagen och sen var det baby massage och efter det information från folktandvården i halmstad.
De tyckte absolut att man ska ta sina barn med våld, bända upp käkarna och tvinga dem att borsta tänderna om de inte vill

Jo visst det låter ju jätte bra, du tror inte de får några med då eller????????????????
IDIOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar