MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 9 november 2010

Ladys Night

I fredags bar det iväg mot den stora staden Malmö och 5 års jubileum av Ladys Night!
Jo jag vet att det gick här i Halmstad också men här var inte Martin Stenmark med så därför valde vi att åka till Malmö.
Det är ju inte Ladys night utan Martin.

Det var jag, min mamma en lattekompis och hennes mamma.

Tjoho vad det var kul!
Jag var i gång redan efter välkomstdrinken.
Haha efter ytterligare en Cider tror jag att ljudnivån på mig var på max, till och med bordsgrannen började fylla på vatten till mig.

Sen började det, Martin Stenmark, Måns Möller, Steven Simons, Andreas Johnsson och BROLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schit så hot han är BROLLE!!!!!!!!!!!

Nä det var en mycket trevlig kväll, jag tror att alla hade trevligt trots lite sight seeing sent på småtimmarna.

Landade hemma strax efter 02.
Ja det var ju inte i går man var ute så sent senast.

Var rätt trött i Lördags efter att ha fått springa till den lilla var 30:e minut resten av natten, och sen upp 8,30 för att hela familjen skulle bege sig till Skene.

Kan säga att tröttheten sitter i ännu.
Just nu känns det som om all luft har gått ur mig.
Jag hoppas att energin kommer tillbaka snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar