MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 10 november 2010

Laddningsbart batteri!

Ibland känns det som om man hade behövt ett laddningsbart batteri.
Min energi är helt slut, och det hjälper ju inte till att den lilla dottern inte sover om nätterna.

I natt har det varit sådär kul som det kan bli om nätterna när man inte är på krogen.

Den lilla somnade runt 20 i går kväll men sen vaknade hon var 30:e minut från kl 00 till 03, då tyckte hon att det var morgon och ville inte sova mer.
Mm underbart!
Då fick hon lite mat och hon somnade om.
Till kl 05 då hon drog igång igen.

Jag gav upp när kl var 06,45 då hade hon legat i min säng och snurrat och dragit mig i håret sen kl var 06.
Så då var det lika bra att gå upp.

Det är typiskt att det ska vara en natt till den dagen den stora är hemma från dagis.
Men men det går ändå av någon konstig anledning.
Men ett laddningsbart batteri hade varit kanon som man kunde laddat nu.

Blir kanske lite piggare efter ett träningspass i kväll vi får väl se om jag orkar masa mig dit.

Det är ju vägning för mig i morgon så det känns som om det hade behövt tränas inför det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar