MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 12 november 2011

Bröllop!

Förra lördagen var jag på bröllop!
Det var min kusin och hans fina tjej som vigdes.

Bröllopet var på Skäralids nationalpark.
Där var verkligen fint nu med träden och vattnet!

De hade tur med vädret också.

Festen var på gamla militär området i Ljungbyhed.

Det var en helt fantastisk dag och kväll.
Brudparet var otroligt vackert!

Jag fick åka dit utan maken, han fick vara hemma och passa barnen.

Det är ju bara mina föräldrar som passar barnen och de skulle också dit, så då hade vi ingen annan att lämna barnen till.

Det är lite synd men så är det tyvärr.

Men jag hade skoj, synd bara att man var trött och hade en bit hem. Så kvällen avslutades hyfsat i tid.

Men fint var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar