MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 3 november 2011

Urvriden disktrasa!

Jag känner mig som en urvriden disktrasa!
Skulle nog kunna sitta upp och sova så trött jag är!

Lilla hönan somnar bättre på kvällarna men vaknar fram åt 4 i bland 2 och bara vrålar.
Inget hjälper om jag inte ligger på golvet hos henne, men hon kommer ändå inte till ro och somnar inte om.

Så här kommer jag inte orka hålla på i längden.

I tisdags morse vaknade hon 4,10 och det gick inte att få henne lugn, jag låg på golvet hos henne och så fort jag rörde mig så satte hon sig upp.

05,30 gav jag upp så då var det morgon för oss fast vi hade varit vakna länge.

Jag jobbade kväll i tisdags så det blev en lång dag och skulle upp strax efter 5 på onsdagen.

Natten till onsdagen vaknade hon 2!

Då tog jag in henne till oss och efter många om och mycket skrik så somnade hon äntligen om liggande tätt tätt intill mig, så fort jag försökte röra mig så vaknade hon.

Konstigt!

I natt var det samma visa då fick hon också sova hos oss, det gick lite lättare att få henne att somna om då.

Jag hoppas detta beror på tänderna, för jag vet inte riktigt hur länge man orkar hålla på så är om nätterna och jobba heltid upp till.

Jaja, det finns ju de som har det värre.

Håll tummarna att det går över snart.

1 kommentar:

  1. Efter EN sömnlös natt var jag zombie... Lider med dig som har många såna nätter bakom, men förhoppningsvis inte framför, dig. Kramar Tina

    SvaraRadera