MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 30 november 2011

Tillbaka!

Hej på er!
Jag ber å mycket om ursäkt för att jag varit lite frånvarande men det har hänt lite saker som jag inte kan gå inte på här just nu.
Men snart kommer jag att förklara.

Men nu ska jag berätta om något roligt.

För ett par helger sen den 19:e November så hade vi skaffat barnvakt till de små trollen.
Jag och maken och ett par goda vänne begav oss hemmifrån vid elva tiden.

Vi styrde vår resa mot Göteborg och Jul på Liseberg!
http://liseberg.se/sv/hem/

Har ni inte varit där så måste ni åka dit!
Där är otroligt fint med alla ljus när mörkret kommer.

Vi var där uppe vid lunch, då hade det inte kommit så mycket folk.

Sen på eftermiddagen när mörkret kom så kom även folket.

Mysigt att bara gå och strosa omkring och njuta av julmyset.

Det köptes lite nötter och choklad fudge, gott gott!

Vi gjorde även ett besök på Hotell gasten!!

Fy, vad jag blev rädd man fick nästan lite panik!
Man skrek av skräck och skrattade för att det var kul samtidigt, en lústig känsla, men det var kul.
De är ju väldigt duktiga på att skrämmas måste man säga, helst när de dycker upp runt en hörna och bara väser i ens öra då tror man nästan att ens hjärta ska stanna.

Stackars hon som gick framför mig, jag kramade hårt i hennes axlar.
Undrar om hon hade några blåmärken dagen efter.

Det var en mysig dag, ibland är det skönt att komma iväg bara vi vuxna.

Återkommer snart igen hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar