MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 5 december 2011

Måndag!

Jaha!
Då var det måndag igen, helgen försvann i ett nafst eftersom jag jobbat hela helgen.

Fy så tråkigt tänker ni, men det är helt ok tycker jag.
Jag gilla och stortrivs med mitt jobb så då kvittar det vilken dag det är.

Det enda problemet med att jobba helg är att man missar en del.

Som i Lördags missade vi både pepparkaks bak med lattefamiljerna och bad på badhuset i Laholm med förskolan/skolan.

Men, men så är livet.

Maken tycker det är trist när jag jobbar helg, men jag sa att jag tycker det är lika trist när han jobbar´och jag är ledig mitt i veckan, men det tycker han inte är samma sak.
Vad är skillnaden då?
Undrar jag.

Ja det är ju för att jag gör saker när jag är ledig, han brukar inte ta sig för så mycker när det är helg och han är hemma med dem båda.
Men det är ju lite självförvållat kan jag tycka.

I dag har jag haft lunch sällskap av våra goda vänner, som någon annan sa är svinrika.
Haha!
Tyckte jag var kul.
Men vad vet jag det är de kanske, de sitter kanske på flera miljoner för hur skulle vi kunna veta det egentligen?

Ja det kan man fundera på.

Ha det gött alla där ute och kör försiktigt i halkan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar