MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 22 december 2011

Nu håller vi Jul!

Nu håller vi julledigt!
Är föräldrar ledig from i dag och ska inte jobba förräns på tisdag.
GÖTT!!!!!

Har jobbat helgen som gick och tisdag onsdag, fullt ös medvetslös!

Så nu ska det mysas med barnen, rullas köttbullar, kokas skinka och läggas in sill.
Ja just det får inte glömma handla i kväll också så man har lite läsk och liknande hemma till Julafton.

Jag hoppas det blir mindre stress än de tidigare åren eftersom vi beslutat att inte flänga runt halva sverig utan vi ska vara hemma.

De som vill hälsa på får komma hit.

Så då måste jag ju städa också, höll på att glömma det men det ska jag väl hinna i morgon tror jag,

Just nu står skinkan och kokar på spisen har varit igång sen kl 8 i morse men tar nog en timme till, det är ju en jätte bit på över 5kg så den tar ju en stund.
Ska försöka få med lite bildbevis när den är klar.

Men så länge
GOD JUL PÅ ER ALLA DÄR UTE!!!

Och var rädda om er i trafiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar