MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 19 december 2011

Måndag igen!

Jaha!
Då var det måndag igen och inte vilken måndag som helst utan sista måndagen innan Jul!

Har ni fattat det ännu?

Att det är Julafton på LÖRDAG!!!

Helt sjukt vad tiden går fort, detta åter har verkligen bara rusat iväg.

Ska ni göra något mysigt till Jul?

Vi ska vara hemma för första gången, det blir vi och makens lilla syster och styvpappa.
Kommer nog bli mysigt men man önskar ju att det var lite snö så man kunder vara ute och leka i snön med barnen.

Tyvärr har jag inte så mycket kort att lägga ut för vi har inte längre någon kamera!
Vi hade inbrott för ett par veckor sen då den försvann ihop med lite andra saker, men mer om det kommer jag inte skriva om här eftersom det pågår polisutredning.

Men det blir nog ut på julrean och se om man kan göra något klipp av de varor som försann.

Tråkigt med kameran tyckr man ju för det blir ju inte att man tar så mycket kort då, visst man kan ta med mobilen men det blir ändå inte lika bra kort som med en riktig kamera.

Helgen har jag spenderat på sjuka huset, haft en mycket bra helg med riktig HIA vård det gillar vi.
Det var sista helgen på detta året som jobbades, lite skönt.
Helg är ju ändå helg.

Jag har en diskution med maken innan jobbet i Lördags om att jobba helg.
Han har lite svårt att förstå att i mitt yrke jobbar man oftast helg.

Jag tycker att har man ett jobb man trivs jätte bra med så vill man inte byta till ett jobb man absolut inte vill ha bara för att han inte vill vara hemma men barnen på helgen.

Jag sa att det är lika tråkigt när du jobbar mitt i veckan och jag är hemma med barnen, då svarar han att det är inte samma sak.

Jaja han får ha sin åsikt men jag tänker inte byta jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar