MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 24 december 2011

Besök!

I dag är det julafton!
Och jag tror minsann att vi haft besök av tomten i natt!!

Han har kommit genom skorstenen och gått till granen och lagt ett paket där under!
Dottern blev eld och lågor när hon såg att han varit här men hon tyckte inte om att han smutsat ner så mycket.

I går firade vi jul med min familj, det var mycket trevligt.
Där kom även tomten (mormor) på besök.
Helt plötsligt säger den stora dotter:
- Det är ju mormor där bakom monster masken.
Haha!
Ja det går inte att lura henne!

Men sen glömde hon det igen och pratade om att tomten varit där osv.

I dag kommer inte tomten så därför kom han i natt i stället.
Han kan ju inte hinna med att hälsa på alla barn på en dag.

Hoppas ni har en mysig jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar