MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 2 januari 2012

Nyårsafton 2011!

Så var det äntligen dax!
Det var nyårsafton 2011!


Det skulle bli en jätte mysig kväll, vi skulle hem till goda vänner och äta gott och spela spel och bara mysa och ha det gott.

Det var bara vi och barnen och den andra familjen och deras barn så det var lugnt och skönt.

Vi hade handlat och planerat middagen och kvällen.

Men det blir ju ALDRIG som man tänkt sig.

Vi kom fram  vid 17 tiden och tog en fördrink och hade börjat med förrätten.
Barnen satt där uppe och tittade på film.

Männen var där uppe med barnen när min stora dotter kom ner för trappan och jag hjälpte henne över grinden.

Sen var det klippt:
Hon spydde ner hela hallgolvet, man vågade ju inte flytta henne förräns hon var klar för då hade hon spytt ner allt där var på vägen till toa.

Så det var bara att vråla på maken, packa ihop sakerna, städa upp efter dottern och köra hem igen.

Lagom kul, när man har sett fram emot en trevlig kväll.
Inget hade vi hemma heller, ingen mat och inget gotte.

Vi fick förrätten med oss hem för den var precis klar.
Men man var ju inte så hungrig ändå, eller inte jag men maken kan äta ändå.

Så jag och dottern fick sova på golvet i vardagsrummet så fick maken och den lilla sova där uppe.

Stackars stackars lilla lilla barn så sjuk hon var, ska inte gå in på detaljer men man kan ju ha roligare en nyårsnatt.

Men det blev 2012 ändå.
Så GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!

Jag hoppas vi andra klarar oss och att vi inte smittat ner dem vi var hos!

Herre gud hade man anat så hade vi ju aldrig åkt iväg!

Jaja vi får låtsas att det är nyår en annan kväll och fira lite då i stället.

Håll nu tummarna att vi andra klarar oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar