MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 22 januari 2012

Vakum!

Jag går omkring i något konstigt vakuum.
Huvudet är som i en gigantisk luftbubbla.
Livet går i slow motion.

KAN NÅGON SLÄPPA UT MIG???
SNÄLLA!!!

Just nu är livet jävligt konstigt, allt går hur sakta som helst.
Jag kan stå på jobbet och tänka, undra vad jag skulle göra?
Vad har jag gjort i dag?
Vad har jag glömt att göra?
Jag har jävligt svårt att strukturera mig just nu!

Allt känns så konstigt, när jag pratar med folk och berättar vad som hänt så är det någon annan jag pratar om.
För detta har INTE hänt mig.
Där är jag nu, måste vara i någon förnekelse fas.

I fredags när jag kom till jobbet och gick och bytte om så kom där en tjej som har skåpet bredvid mig, och då såg jag att hon var gravid.

Då brast det totalt för mig, sen bölade jag nog hela dagen!!
Pratade med en av våra chefer så hon ska hjälpa mig med psykolog kontakt, hon frågade om jag ville ringa själv men det klarar jag inte.

Hoppas det går bättre i dag på jobbet annars får jag kanske fundera på en sjukskrivning, jag MÅSTE ju kunna ta hand om mina patienter.
Jag kan ju inte riskera andras liv.

Vi får se hur det går i dag.

Ut i snön och lek med er för det hade jag gjort om jag inte skulle kört och jobbat.

2 kommentarer:

  1. Ja Veronica var ska man skriva till dig Vilken läsning. Fy F-n att man ska behöva vara med om detta . Men du måste ge dig en stor stjärna för ditt sätt att skriva. ( kanske skulle bli författare)
    Vad skönt att du kan skriva av dig lite Veronica , Detta måste vara en bra biarbetning ,
    Man kan ju inte förstå hur detta är för dig om man inte själv har varit med om samma sak. Men du/ ni fixar detta och kommer bli så stark överdetta.
    Det har inte gått så lång tid sedan detta Hemska hände.
    Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att alla tankar finns hos dig och din familj.
    Hoppas du har haft en bra kväll på jobbet.

    Många hjärte kramar på dig
    Christina

    SvaraRadera
  2. Snart kommer jag och då ska det bli kram kalas <3

    SvaraRadera