MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 13 januari 2012

Livet rullar på!

Jag vet att jag varit frånvarande ett tag men jag ska försöka uppdatera er lite.

Det har hänt en del i livet men jag får börja någon stans, vet inte om jag orkar ta allt just nu.
Men vi tar det roliga först.

Förra veckan hade vi ju maginfluensa eländet i familjen, den stora dottern fick ju det nyårs afton.
Hon var bättre på söndagen igen.

Sen var det inte mer så när det var onsdag så trodde man ju att faran var över, vi var lediga torsdag till söndag var maken och jag var ledig måndagen också.

Så vi var uppe till ca 22 någonting på kvällen och sen kröp vi ner, då hörde jag den lilla hosta och sen hur hon spyr.

FAN!!!!!

Upp igen och städa upp, BLÄ!!!

Sen fick jag ligga på golvet vid TVn med henne den natten.
Stackars, stackars lite!!!!

Man tänker ju hela tiden att nu kommer vi andra också bli sjuka.

Det var ju tänkt att vi skulle åka till Lalandia Rödby på fredagen men allt hängde ju i luften nu.
Skulle vi andra klara oss?
Skulle vi komma iväg?

Men hon piggade på sig och vi kom iväg, flera timmar senare än vad som var tänkt (av en anledning som jag får berätta om vid ett senare tillfälle när jag hämtat mig lite)

Men iväg kom vi, och till råga på allt så körde vi fel när vi körde dit.

Den dagen måste ha varit en av de värsta i mitt liv just då!!!

Men långt om länge kom vi fram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar