MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 2 januari 2012

Måste glömt energin i sängen!

I morse när jag vaknade så hade jag massor av energi!
Jag tänkte att i dag ska jag damsuga och moppa golvet efter kräksjukan så man kan känna att här är rent och fräscht!

Men sen gick jag upp, då försvann energin helt och hållet.
Jag placerade mig framför datorn och här har jag blivit sittande hela dagen förutom när jag lagat mat till barnen.

Jag tittar ut över köket och ser röran men jag orkar inte!!!!

PHU!!!!

Undrar om jag ska orka fylla diskmaskinen i alla fall innan maken kommer hem.

(Blev lite sur också när vi fick papper från försäkringsbolaget ang värderingen av sakerna som blivit stulna, är det lönt att ha en försäkring kan man fråga sig i bland!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar