MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 31 januari 2012

Rätt håll?

I går var en bra dag.
Jag fick ingen jätte klump i magen eller i hjärtat när jag pratade eller tänkte på det som hänt.
Det kändes skönt!
Visst man sprudlade ju inte av lycka men det kändes helt ok.

Maken tog barnen till dagis tidigt på morgonen och jag kröp ner i sängen igen och tog mig en välförtjänt sovmorgon.
Runt 9 gick jag upp, det händer inte så ofta nu för tiden.

Jag åt lite frukost och sen begav jag mig mot stan, skulle köpa lite lister och sen skulle jag handla lite kläder till mig själv.
In på en hudvårdsbutik först för att införskaffa en nu maskara från Id, de måste ha den bästa maskaran någonsin.
Den håller för evigt och blir inte sådär klumpig som andra kan bli när de börjar bli gamla.
Just nu hade de ett kanon erbjudande, köp en maskara och få en kajal på köpet (värde 275 kr) det kallar jag bra affär, så det får det bli.

Sen gick jag på koft jakt, jag var ute efter en lång svart stickad kofta, gick på Gina trocot, men där fann jag ingen, där hittade jag i stället långärmade T-shirtar som är lite längre nertill, det gillas om man har tights tex.
Skulle köpt ett par nya träningsbyxor men den färg jag ville ha var slut.

Så det blev en tur på H&M också, där hittade jag en grå korta och en stickad svart tröja eller klänning, man kan nog ha den till båda dela.
Sen blev det lite träningskläder som ett linne och en sport BH.

Efter detta begav jag mig ut på landet och hälsade på en god vän, hon bjöd på lunch och sen blev det en långpromenad med hennes lilla fina dotter.
Lite kalt var det i blåsten men det var skönt.

På kvällen blev det ett Challange pass.

Nä, som sagt det var en bra dag, men man kan fundera på om det bara var en bra dag eller om det börjar gå på rätt håll.

Vi får väl se, men jag hoppas på det senare.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du känner så. Klart bättre med en sådan här dag än ingen, håller tummarna på att detta kommer att vara staren på att du kommit en lång bit på vägen.
    ALla styrke kramar till dig
    Kram
    Christina

    ( Du borde nog fundera på författarskap du skriver SÅ bra )

    SvaraRadera
  2. Onki... Jag läste fel. "rätt hål...?".
    Finaste vän oavsett om det var en bra dag eller om det går åt rätt håll så är jag glad att du fick "en paus" mitt i allt <3 Va rädd om dig!

    SvaraRadera
  3. Tack söta Christina för berömmen, inte illa pinkat för en tjej med dyslexi kanske.
    Får kanske fundera på att byta yrke.

    Annika det var väl tur att du fick rätt på det till slut kanske rått hål??? Miss U!

    SvaraRadera