MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 26 januari 2012

Går och går!

I går blev det ytterliggare en promenad.
På sisådär 1,5 mil.

Jag gick till Laholm stannade hos en vän och blev bjuden på lunch och kaffe och sen gick jag hem igen.
Jag kan säga att det är lite jobbigare att gå i vinter kängor än att gå i gympa skor.
Det känns ju lite i benhinnorna i dag.

Men det gör verkligen gott för huvudet.
Jag tänker inte så mycket när jag går.
Benen bara matar på och jag njuter av musiken i öronen och bara går och går.

På kvällen körde jag sen ett X-fitt pass, promenaden gör jag mest för huvudets skull inte så mycket för motionens, men det kommer ju på köpet.
Men X-fitten är träning det.
Just nu gillar jag när kroppen plågas så att musklerna värker.
Gillar att känna smärtan av mjölksyran.
För då känner jag inte den någon annan stans.
Just för den stunden i alla fall!!!

Men nu får det bara bli lite kortare promenader resten av veckan, jag vill inte åka på en benhinne inflammation ovan på allt!

1 kommentar: