MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 26 januari 2012

Älsklingarna!

I tisdags hade jag baren hemma, det var min fridag från jobbet så då är det inte på dagis.
Eftersom Dr hade sagt att jag skulle promenera så fick det bli en promenad.

Jag fick muta den stora dottern med ett stopp på lekplatsen för att hon skulle följa med, för hon ville först cykla, då förklarade jag att det är lite svårt när det är snö och is ute. Då ville hon åka plattan som vi har till den vanliga vagnen, men det går ju inte heller i detta vädret.
Vi bor ju inte i stan!

Så ner med barnen i syskon vagnen och iväg!



Det var ett underbart väder och barnen trivdes.
Det blev mycket bus, gungande och rutschkane åkande innan det blev dax att bege sig hem.

Vi tog lilla vägen hem och det blev ganska tungt, uppförsbacke, snö och syskon vagn.
PHU!!!
Men till slut kom vi hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar