MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 13 december 2011

Äntligen klart!

Nu är det äntligen klart!

Årets pepparkakshus blev även en traktor med tillhörande släp till mina traktor tokiga barn!

Det är inte så farligt att baka dem tycker jag, det värsta är att sätta ihop skiten.

Ett år provade jag med smält socker men jag höll på att bränna ihjäl mig.

Fattar inte hur folk gör utan att ha brännblåsor över allt, tips mottages gärna!

Så nu limmar jag ihop det, tar lite längre tid men det bränns inte!
Får nog skaffa mig en limpistol till nästa år.

När jag äntligen var klar och den stora dottern hjälp till att sätta på godiset på taket så säger hon:
-Men mamma, där är ju inget garage till traktorn!

Nä, jag tänkte inte så långt, får kanske bli en hel maskin station till nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar