MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 20 april 2013

Fyller år!

I morgon är det visst någon som fyller år!
För makens del är det inger viktigt, inte för mig heller egentligen men något är ju kul att göra.

I morgon ska barnen på kalas så då blir det inte så mycket gjort.
Vi hade i veckan pratat om vad vi skulle göra, men inte kommit fram till något.

Jag hade gett maken lite förslag, resturang besök, Väla mm.
Men inget han nappat på direkt.

Så i dag diskuterade vi det igen och efter många om och men bestämde vi oss för att göra ett försök att gå ut och äta hela familjen.

Så vi begav oss mot stan.

Restaurangen blev Harrys lite lagom för ett första försök.

Det gick hur bra som helst!
Barnen var jätte duktiga, de fick till och med en glass till efterrätt för att de åt upp sin mat.
Lite trevligt av restaurangen att ha det så. Alltid en motivation till barnen att äta upp.

Sen tog vi en promenad längst vattnet.

Vi avslutade på lekplatsen på Galgberget, där kunde barnen leka medans jag gav den minsta mat.

Där är vi nu, perfekt med en stor bil när det är tid för mat, jag sitter kvar här i bilen. Och kan samtidigt se när de leker med maken där ute.

Snart ska vi hem och då blir det provsmakning av tårtan jag bakade i morse.

Provade att göra ett täcke av marshmellow men det var hur svårt som helst att kavla ut, så till slut gav jag upp och kavlade ut Suggarpaste i ställer.

Hoppas den blev bra, ska i så fall ha en sån tårta på barndopet vi ska ha nästa helg.

Jag får väl uppdatera er sen om hur den smakade.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar