MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 21 april 2013

He***tes jä**a mög!!

Morgonen började med fin sång av barnen och jag kom ner till ett dukat bord med kaffe, juice, yoggi med müsli och bredda mackor till mig!
Även en flagga stod på bordet.
Mysigt när han försöker!

Senare på dagen kom mina föräldrar på besök för att fira min födelsedag!
Tack för blommor och paket!

Maken och barnen var iväg på kals och den lilla sov gott ute i vagnen i det härliga vädret. Så det blev fika i lugn och ro.

Har haft mycket problem med datorn, nästan ända sen vi köpte den så pappa satte sig för att fixa den.

Det gjordes säkerhets kopiering och skulle fixa till Windows osv.
Det han inte bli klart innan de åkte hem så jag tog över.

Någonstans på vägen blev det fel och när allt var klart så var allt borta!!

Satan!!

Hade gjort en backup som låg på den externa hårddisken.
Som tur var.
Så jag kunde gå in där och hämta, så efter många om och men och en del svordomar finns det nu på datorn igen.

Ända problemet nu är att det ligger som en mapp på skrivbordet. Hur jag nu får det där ifrån tillbaka dit det ska vara vett e tusan, men jag orkade inte hålla på mer i kväll.

Detta får bli morgondagens projekt pluss att lösa internet delningen.
Jag vet att det var väldigt besvärligt sist jag skulle ha igång det så det kan ju bli spännande att lösa det.

Men som sagt det får bli morgondagens problem.
Nu kallar sängen!

God natt alla!



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar