MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 23 april 2013

Present!

I går fick vi denna fina present av katten!

Jag hade varit och tränat och skulle precis gå in i duschen, när jag hör det där ljudet, av katten som berättar att han har en present till oss!

Tittat ut genom badrumsdörren och då ser jag honom bärandes på något jätte stort!

Ropar på maken för jag trodde först det var en råtta.
Men sen ser jag denna söta lilla varelse!

Jag började nästan gråta för jag tyckte det var synd att han fångat en sån söt kaninunge!

Stackars, STACKARS lilla Stampe.

Det värsta är att han kom med en lika dan natten mellan lördag och söndag!

Usch!

Möss och råttor får han gärna ta men han kan ju låta bli kaninungarna!

Han kan ju ta mullvadarna som grävt sönder trädgården i stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar