MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 21 januari 2014

Sover dåligt!

Jag är trött, sover dåligt.
Inte för att jag inte kan sova, men blir väckt flera gånger varje natt av barnen.

Är det inte den äldsta som inte kan sova för att hon drömmer, så är det den yngsta som inte sover ordentligt.

Jag vet inte vad det är med henne, den yngsta alltså.

Hon sover inte ordentligt på dagen, är gnällig som bara den.
Hon är ju hur trött som helst.
Äter inte ordentligt. Det är säkert därför hon inte sover ordentligt för hon är ju säkert hungrig.
Sen sover hon inte ordentligt på natten heller.

Allt blir ju en lång ond spiral.

Just nu sover hon, men hon har varit vaken mycket i natt.

Men jag hoppas det rättar till sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar