MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 15 juli 2014

Trotsiga barn, bakis och getingstick!

I fredags var det dax för årets grisfest!
Förra året kunde jag inte vara med för jag ammade liten, men i år så gick det fint.

Hade en kanon rolig kväll, full av skratt, dans och lite för mycket dricka.

Vi var hemma runt ett, så inte så sent, men barnen hade tryckt i sig godis och popcorn, mellan dottern känner inte när det är bra utan fortsätter äta, så hon hade spytt ner hela sängen.

Inte lätt för mina föräldrar att hitta saker att städa med, det värsta var upptorkat, men jag tog resten, startade en maskin tvätt för jag ville inte lukta på det och inte ta det dagen efter. 
Renbäddade och bar upp henne i sängen igen (hon låg och sov i soffan)

Så klockan blev 2 innan jag var i säng.

Klockan 05,50 vaknade den lilla!!
Herre gud, så sliten man var hela dagen i Lördags, inte kul.

Barnen bråkade och trotsade hela dagen!!
Man håller ju på att bli tokig i bland!

Tog en promenad med hunden på eftermiddagen, hade mellersta dottern med mig, hunden stoppade in huvudet i en buske och blev geting stuken, dottern skrek och ville inte gå mer, hunden bara la sig på marken när hennes öga började svullna och jag hade ingen telefon med mig!!!

Härligt eller hur!

Funderade på hur jag skulle få hem hunden, orkar ju inte riktigt bära en hund på 45 kg, men jag fick dra hem henne, dottern skrek bakom och ville inte gå.
Men till slut kom vi hem.

Svullnaden på ögat har lagt sig igen, som tur ät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar