MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 23 juli 2014

Varmt!

Nu är det varmt!
Men det är härligt!
Vi har lata dagar med bara sol och bad.
Packar väskan och åker till frilufsbadet.
(Det är e-coli i havet så där vill vi inte vara)
Efter lunch brukar det bli så kan liten sova.
Medan hon sover så kan de stora vara i mellanbassängen.
De kan ju inte simma ännu så jag står som en hök över dem.
Men det brukar gå bra.

Det är härligt med värmen, tänker ibland på mina joggingturer på kvällarna. Tänk om man kunde spara detta och ta fram det i vinter när vi fryser och snön yr.
Det hade varit härligt!

Barnen bråkar och slåss men jag försöker njuta av sommaren och ledigheten.

Mest frustrerande är ju liten, som äter ännu sämre nu när det är så varmt.
Dricka får jag nästan inte heller i henne.
Men vi kämpar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar