MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 5 juli 2014

Flodhäst!

I går var det full rulle hela dagen!
På förmiddagen var vi och hälsade på goda vänner, barnen fick leka och det var länge sen så de tyckte det var kul.
Vi blev bjudna på lunch och sen begav vi oss hemåt.

Lillan somnade i bilen hem så det var bara att lasta över henne till vagnen när vi kom hem.

Efter lunch fick vi besök av en av mina äldsta vänner och hennes dotter.
Det var jätte länge sen vi sågs så det var mysigt.

Vi åkte en sväng till stranden senare på eftermiddagen.
Jag kände mig som en flodhäst med alla mina barn!
Hej här kommer vi!!!




Men barnen är som delfiner i vattnet, de älskar vattnet alla tre!

Yngsta dottern hade inte varit och badat vid havet tidigare så det var premiär.
Men hon är helt orädd, bara går rätt ut i vattnet, sen vägrade hon gå upp.
Tur att de andra två klarar sig hyfsat själva och att jag fick hjälp med dem av min vän.

Där stod vi i vattnet tills lilla hjärtat var helt blå om armarna och skakade som ett asplöv.
Men hon ville fortfarande inte gå upp.
I mellan åt så bar jag upp henne på stranden men hon vände direkt och gick tillbaka ner i vattnet direkt, men hon han bli lite varm av solen på vägen tillbaka till vattnet.
Men jag fick tvinga upp henne ur vattnet till slut.

Men alla tre barnen var trötta när vi kom hem och somnade gott, för en gång skull så sov alla barnen innan klockan 20.

Maken var iväg och tittade på fotboll så jag hade soffan för mig själv.
Rätt skönt ibland.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar